כסא גלגלים חשמלי מתאים במיוחד לבעלי קשיי ניידות ומקל על שגרת החיים

כסא גלגלים חשמלי לא בכדי הפך את עולמם של בעלי מוגבלויות ונכים לקלים ונוחים יותר. אם בעבר אנשים אלה היו צריכים "להסיע" את עצמם בכסא גלגלים ידני, כיום הם יכולים על ידי מערכת היגוי חשמלית לנווט לבדם לאן שיחפצו.

מלבד עניין הנוחות כיום ישנה מודעות רבה לגבי הנגשת מקומות ציבוריים ופרטיים לבעלי מוגבלויות, מה שמאפשר להם להסתובב בכל מקום שיחפצו בצורה ידידותית ונוחה כגון בקניונים, מרכזים מסחריים, מוסדות ועוד.

 

כסאות אלה בהחלט מרשימים מבחינה טכנולוגית, הם מונעים על ידי מנוע חשמלי מתאים ומופעלים על ידי מערכת היגוי חכמה המותאמת באופן אישי לסוג המוגבלות. גם מבחינת אביזרים הכסא מצויד בכל האביזרים הדרושים כמו סל קניות, מוטות אחיזה, מערכת היגוי חכמה ועוד. את הכסאות ניתן להזמין כמוצר מוכן ולבצע שינויים ותוספות על פי דרישה. אם כך, כסא גלגלים חשמלי יש בהחלט יתרונות רבים.

למה כדאי לרכוש כסא גלגלים חשמלי?

נוחות – הכסאות החדשנים המיוצרים בשוק הם ברמה גבוהה מאוד, הן מבחינת טכנולוגיה והן מבחינת נוחות הנסיעה, ולכן מדובר במוצר חיוני בהחלט לאנשים בעלי מוגבלויות, נכים, אנשים המתקשים ללכת למרחקים, אנשים בשיקום לאחר פציעות גב או רגליים ועוד.

 

קבלת עצמאות – פעמים רבות אנשים בעלי מוגבלויות נשארים לבדם בביתם בשל אי אפשרות להתנייד ממקום למקום, ולכן כסא חשמלי יכול לאפשר להם להתנייד בצורה עצמאית וללכת למקומות האהובים עליהם כמו בתי קפה, לבקר חברים לערוך קניות לבית, לקניונים, חנויות, בתי חולים ומרפאות ועוד.

 

אפשרות אחסון וקיפול – כיום ניתן למצוא כסא גלגלים חשמלי מתקפל וקל שניתן להכניס בקלות לתא המטען של הרכב ואפילו לעלות עם הכסא למטוס. אופציה זו פותחת עבור אנשים בעלי מוגבלויות פתח לטייל בחו"ל למרות מוגבלותם.

 

אביזרים משלימים – לכסא ניתן להוסיף אביזרים שונים לנוחות הנסיעה כמו מוטות אחיזה, מערכת היגוי מותאמת אישית, סל קניות,, תפסן למקל הליכה, שדרוג גלגלים ועוד מיני תופסות שונות. אין ספק כי גמישות זו מאפשרת להם לשפר פלאים את חוויית הנסיעה וכמובן לשלוט בעצמם על הכסא ללא עזרה.